Friday 29 April 2011

saya rindu mereka~

aku rindukn usrahmates..
aku rindukn kak naqibah n sisters..
aku rindukn muharikah..
aku rindukn usrah, daurah, jaulah, rehlah etc..
aku rindu pergi padang ktt, tadabbbur ramai2..
aku rindu nak travel ramai2 naik van adikme pergi daurah..
aku rindu keadaan susah payah tu..
aku rindu adik2 usrah (canne dorg skrg ek?)..
aku rindu mkan dlam dulang kat Bait Humaira, Fateh, Rumaisak..
mesti skrg RI ni dah banyak berubahkn?..

sungguh..sungguh..sungguh..
aku sungguh rindukan semua ni kerana mampu mendekatkan diriku padaNya
dan mampu buat aku menangis..dah nangis pun~

kalian.., termasuk diri yg menaip ni..,
semoga terus tsabat walaupun dalam 'awan' yg berlainan
selamat bergerak muharikah semua ke bumi india
'suburkan'nya dengan hujan rahmat..insyaAllah
tak hafal actually ayat ni, ingat awan je..hehe..
sila selak surah Fatir (35:9)

No comments:

Post a Comment