Sunday 16 October 2011

Please understand me.


Bermaksud: "Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepada-Mu dari lemah kemahuan dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia." Amin

..........................................................................please cut here.................................................................................

Jika ini udah ditahap kemalasan, cuma satu je nak kasi tahu, 'saya tak pernah serajin ini'. I'm pretty sure that you will never catch something that you don't want. But, surely He gives you/me something that you/I need. Alhamdulillah. Moga terus istiqamah *buat teman-teman yang berada dalam bot yang sama.peace!

p/s: ingat, yang betul-betul memahami kamu hanya Yang Satu. So, jangan sesekali kamu cari atau hiraukan redha manusia.:)





No comments:

Post a Comment